Nu- Sov. Imorrn- Bad!

Nu är det typ läggdags för denna lilla familj. Som jag skrev tidigare så har jag kännt mig som en zombie, riktigt seg och slö.
Men jag hoppas att det är andra bullar imorgon för då ska jag och lilleman fara och bada med mammagruppen, vilket kommer bli hur roligt som helst. Det enda som kommer vara mindre roligt är att jag måste stiga upp 07.00 för att packa allt som ska med, men det kommer nog lösa sig.
Funderar även på att fara på stan efter badet och kanske köpa mig nå nytt smink, jag älskar att köpa smink!

Aja, nu ska jag sätta igång ett avsnitt av Dark Angel så att jag har nått att somna till. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: M

Så himla snäll. Du kan nog. Men du behöver nog inget smink, du är så himla beautiful ändå :) Sonen också för den delen!

2011-10-28 @ 01:24:12
URL: http://indivisible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback