Det är synd om oss!

Jag och Sam är sjuklingar, vi hostar och snorar hela tiden. Tur nog så tycker Kalliestar synd om oss, dock lite mer synd om Sam än om mig men jag tar vad jag får. Dock så borde han tycka mer synd om mig eftersom det var Sam som smittade mig, men men.
De 3 senaste dagarna har jag städat som en tok, jag vill få bort alla jäkla flyttlådor och njuta över hur fint det är, snart är det klart.

Igår så hamnade Sam i fight med sin hink, han ramlade på den och vart helt röd på hans vänstra kind, det vart sedan ett rött långt sträck som höll i sig rätt länge. Han grät i nån minut, sen när han hade lugnat sig så ställde jag ner honom på golvet och satte mig på soffan så att han kunde hålla i sig i mina knän, och då satte han handen på kinden och sa "aj aj". Försökte få med det på film men då började han promenera bort från mig och sa "aj aj", min knasboll.

Nu ska jag lägga mig i soffan och vara supersjuk och jättegnölig på Kalliestar.


(bild lånad från Lisafisa :) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback