I love my life

Passar på att skriva några rader nu när Sam äntligen har lyckats somna.
De senaste 3-4 dagarna har varit lite jobbiga, Sam har haft rätt hög feber och han har inte mått bra alls. Idag tycks dock febern ha avtagit och Sam har varit nästan som sitt vanliga jag, förutom att han är lite extra gosig.
Själv så mådde jag inte så bra igår, kan dock ha varit för att jag knappt fått sovit de nätter Sam har varit sjuk eftersom att han gråtit till och från hela nätterna.

Kalle kom just hem från jobbet och han hade även varit och handlat lite smått och gott.
Undra vad han har tänkt göra till middag.. Hoppas det blir våfflor eller fiskpinnar eller kanske köttbullar med makaroner. Jag vet att det blir något gott iaf, han är kungen över matlagning!

Förresten, Sam fyller snart 1 år! Tänk att tiden går så fort, det känns som att han föddes för typ 4 månader sen. Det är mycket som ska förberedas inför den stora dagen, det är ju trots allt hans första födelsedagskalas och det måste firas ordentligt. Det ska vara minst 2 st tårtor, massor med kakor, flera liter med saft och tusentals presenter till min lilla prins. En stor dag till en stor kille helst enkelt.


Kommentarer
Postat av: Mario

Alltså det är fan inte okej, det är liksom snart ett år sen du klämde ut ungen och JAG (MARIO) har inte fått träffa honom än, fyfan!

2012-03-08 @ 20:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback