Scrubs

Goder morgon.
Jag är så äckligt trött och vill bara sova, helst hela dagen om jag hade fått.
Sam sitter i sin säng och försöker ta solen som lyser in, det går dock inte så bra men helt klart ett tappert försök. Nu på morgonen så har jag bara hunnit ge Sam mat och legat och myst med honom medans vi såg scrubs, det är en serie som Sam brukar somna till och sover jättegott under tiden vi ser den, men om jag byter till nått annat så vaknar han direkt.

Idag kommer vara en sådan dag då vi ska städa inför flytten imorrn, vi ska flytta in mina saker till Kalles lägenhet. Är väldigt peppad och lite nervös för hur det kommer gå och hur det kommer att bli, men det är tur att jag och Kalle har rätt lika smak när det gäller inredning.

Nu ska jag ta och byta blöja på Sam, luktar som att han har en rätt stor överraskning.
Slänger in en bild på mitt lilla hjärta, kan dock inte sluta skratta då jag ser denna underbara bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback