31-08

Om typ 16 dagar fyller jag 18, så underbart.


Jag sitter hemma hos ida och chillar, vi skulle ha film maraton inatt men de blev inte. tyvärr
vi såg iaf en film, Dracula, och sen såg jag 2:an själv för ida för trött så jag gav henne tillåtelse att sova.
idag så har vi kollat om lägenheter, och vi hittade en jättefin 2:a på A-torp som vi vill ha, men vi ser ju vad som händer, först måste vi hitta jobb så vi kan köpa snus och cigg till våran kyl.


Sen så vill jag meddela att jag saknar en viss person vid namn Felicia B, jag tycker att du ska ta omedelbar kontakt med mig så kan vi reda ut naturens mysterier, eller killars mysterier, de kanske är aningen roligare.

Men nu ska jag fortsätta sitta och se på medans Ida springer omkring och städar, det är underhållning. Men lite jobbigt med damsugarens ljud.

Undra om de händer något spännande idag, hoppas jag får en hund

Ps. Ida kanske ska köpa en av våra bilar, Wiiihii Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback