13-05

Idag har jag och Johan varit tillsammans i 3 veckor :) mysigt!
Halv 12 idag ska jag träffa min nya handledare, det smeker inte.
Nu sitter jag och Ida på skolan och lyssnar på musik och chillar, snart ska vi ut och ta en rök, och sen ska vi till skolsyster och kolla upp mina revben och min axel.
På torsdag ska jag sova hos Johan :) de är mys.
Imorrn ska jag käka med Ella tror jag, kanske på frasses igen :)
Och igår då pratade jag med min 3-mening, Alexander Michaloff, och fick reda på att vi har släkt i brasilien och lite överallt, de va ju uppfriskande, då kanske man kan få sig en billig resa :)
Jag längat till isommar för då ska jag träffa min lillebror Morgan som jag inte har träffat påtyp 4-5 år, och sen ska jag träffa min storasyster som jag träffade för 3 år sen, och sen min riktiga pappa som jag inte har träffat sen jag var typ ett år :)
Sen så ska min syster tattuera Camilla, de blir skitskoj :)


Flisan&Johan - You make me smile

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback