Onsdag,

Idag fick jag äntligen träffa min älskade Elnaz, har saknat dig som fan !
Vi satt ute och rökte och solade och snackade en massa tjejsnack som alltid.
Sen så ringde jag till Denny och pratade lite, de va nice!
Funderar på att fara ner till Hörnösand och hälsa på och mysa, skulle vara soft.

Nu så sitter jag och har Turism, ska skriva om marknadsföringslagen.
Som vanligt så är jag inte så överdrivet insatt och arbetsam i det jag ska göra.
Men jag är iaf här, de ska dom vara glada över!

Senare så ska jag till Frida och softa.
Det blir väl att ligga på taket och sola sina vita kroppar och mysa.
Sen ska jag vara med Danny och mysa, de blir mysigt.

Men nu ska jag gå och träffa Hitler och få lite post.

Elnaz du är mitt lyckopiller!



Pz!


Kommentarer
Postat av: anna

heheeeey!

2009-05-07 @ 22:49:15
URL: http://annaalltmojligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback