Guy de Maupassant Vs. Walt Whitman

Först till den personen som har kommenterat inlägget glädje. Ist för att säga att han inte har designat den så kan du väl tala om vem de är som tydligen har gjort det och att kommentera anonymt, HATA!

Nu sitter jag och jobbar med Svenskan, Guy de Maupassant Vs. Walt Whitman. Man skulle välja två författare där man ska jämföra deras liv, deras verk, vad som är typiskt för dom som författare osv. Ni har ju förmodligen redan fattat vilka två författare jag har valt, inte för att dom är så bra men det finns mycket bra fakta om dom så det blir lättare och går snabbare att få klart arbetet.
Idag ska jag till min psykolog, vilket känns mest jobbigt. Är så hiskeligt trött på att gå upp för den långa backen för att komma till huset där hon är, nä fy för långa och jobbiga vägar.

Igår hade jag världens bästa myskväll hemma hos Emma och Micke.
Först skulle jag och Emma på filmkväll hos anna men hon hade tydligen farit till arvidsjaur fick vi reda på när vi stod och knackade på, så vi valde att våldgästa Nicke. Stackaren öppnade i bara handduk eftersom han kom ut från duschen, så han kommer i fortsättningen kallas för naken nicke. Sen for vi förbi dallas och handlade mat för att sen fara hem till emma. Senare på kvällen kom Mäckie, han är rätt så fresh, men han for efter ett tag.

Peace Out!


Kommentarer
Postat av: annaa

åh nej förlåt! :)

2009-12-03 @ 23:19:54
URL: http://annaajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback