Så många år med dig vid min sida

"det är bara det att även om jag skulle vilja ge dig en rak höger och skrika på dig så har du och jag tagit oss igenom skolan i tre år tillsammans och även om det fanns dagar då jag bara ville ja gud vet vad så var dom väldigt få och vi har haft så kul. Jag kommer aldrig glömma när du inte såg mig eller det kändes inte som det du var med petra och dom hela tiden.. jag var arg på dig för att du inte såg mig för jag var och är verkligen rädd att förlora dig. Du har lyssnat på mig och skrattat åt mig och med mig, du har torkat mina tårar, du har peppat mig och dragit iväg mig från skolan. Du har slösat dina sista kronor för att kunna köpa bröd hem till min lägenhet. Du har gjort så himla mycket för mig och jag är verkligen glad att vi började i samma klass. Jag minns dom första dagarna när det var jag, magnus, lalla och freja .. men du var där och jag kommer ihåg när jag träffade dig på stan långt innan vi gick gymnasiet.. du stod där och pratade med Tomas tror jag och så gav du mig en kondom och sa.. Den här kommer du behöva.. och jag tittade på dig och sa som haha okej? sen gick jag iväg och tänkte för mig själv " när fan ska jag använda den här kondomen?, dom gör det ju bara oskönt ändå så.. "  men allt vi har gjort i skolan och utanför.. När du låg helt avdäckad på toaletten, när vi satt med mona och pratade om att TRADOLAN är farligt.. när vi var så godtrogna att vi verkligen trodde på att skolsköterskan INTE skulle anmäla till soc eller vad det nu var.. när vi satt vid datorn och gång efter gång.. lektion efter lektion så fick jag TJATA på dig att du skulle logga ut från datan men det gick inte..
när vi var hos biggan och skulle göra alla dom där lekarna.. när ja allt..
du är viktig för mig ewelina diana ellen michaloff! Glöm aldrig någonsin bort det!"

/Frida Keinström


Kommentarer
Postat av: Gissa tölv gånger :)

Fill me in babe

2009-12-23 @ 14:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback