times

Ibland sitter väl alla och bara tänker?
Jag tänker hela tiden på hur mitt liv ser ut och hur jag gjort i vissa situationer osv.
Men mest tänker jag nog på hur mitt liv skulle sett ut om mamma fanns kvar. Jag blir så arg och ledsen då jag inser att du inte kommer tillbaka. Jag väntade på dig i 5 år utan resultat, du kom inte tillbaka och det kommer du aldrig att göra. När jag är på din grav så händer samma sak som på din begravning, jag blir helt tom. Känner ingenting, är inte ledsen eller nått. Kanske är det för att jag vet att du inte kunde leva ett normalt liv, eller kanske för att jag fortfarande inte helt accepterat att du är borta. Det är inte rätt att lämna 3 barn om och om igen och sen försvinna helt utan ett hejdå. I mitt huvud så lever du än, trots att du har ett dödsdatum så är det bara siffror för mig. Jag väntar fortfarande på dig och kommer aldrig sluta vänta på att du ska komma hem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback