alltså va,

Vad är det för fel på folk?
Bara för att dom hör lite rykten för att folk går omkring och snackar en massa skit så tror folk helt plötsligt att dom vet allt.


Du går omkring och tar reda på en massa saker som jag gör, men du kan inte stå för det.
Du säger att det är jag som snackar med en massa folk och frågar vad du håller på med,
men jag kanske borde fråga folk vad du håller på med för du verkar inte kunna låta mig vara.
Men jag kanske borde tacka för att jag får vara centrum i ditt liv,
Du verkar ju inte kunna få nog av att snacka med folk om mig.
Men vet du vad, du är ett kapitel för sig och jag har redan hunnit några kapitel fram,
Jag fortsätter leva mitt liv, men ditt liv tycks ha stannat upp.


Imorgon ska jag hålla ett argumenterande tal, på 5 min.
det känns lite pirrigt men de ska nog gå bra, bara jag läser igenom det ikväll så kan jag det nog imorrn.


Man har verkligen börjat märka vilka man kan räkna som sina vänner och inte,
Keep the best and Fuck the rest,

Frida K, vafan skulle jag göra utan dig och våra äventyr?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback