dagens dag,

Ja tro inte jag har varit så trött som jag va imorse på evigheter. fy fan

Idag så ska man jobba, de kommer bli kul, hoppas jag då.
Jag och Johanna jobbar ju tillsammans så de kaninte bli annat än att vi spårar och skriker på varann, wunderful
Och sen så har jag 2 möten idag, jag känner inte peppen.
Men Jonte kommer hem idag, de tog en jefla tid må ja lova.

Förmodligen så blir det APU i Östersund i 5 veckor, jag längtar
Jonte har inget bättre för sig så han ska hänga med,
Då får jag äntligen träffa min älskade storasyster och lillebror,
Saknar er järnet.

Nu sitter jag och jobbar om ljud med hanna,
Hej, jag går handels - turism


Och jag har inte så mycket mer att berätta.
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback