damn girl,

Imorse så missade jag 3 bussar, och bröt av min nagel. Lyckat.
det är det enda negativa som har hänt än så länge.


Nu sitter man och har svenska, ska skriva en krönkika.
Funderar på att skriva om "Att förlora någon nära." men jag vet inte riktigt än.


Sen igår så berättade Frida att Engelskan skulle vara klar i dag, så då gjorde jag det enda rätta,
Jag sket i det, men till mitt försvar så va det typ 20 uppgifter, jag hade ju dött långsamt så jag valde den säkra vägen.
Det kan ju inte bli värre än ett sträck, eller de kan de väl, typ som i idrott då va jag aldrig där så jag fick inte ens ett ynka litet sträck, typiskt mig.


Nu har jag haft en timmes lektion och jag har bara skrivit rubriken, jag känner lukten av ett IG!
Men jag fick väldigt bra kritik på mitt argumenterande tal, så de kanske bli ett G iaf, hurra för mig.


Nu sitter Stina och distraherar mig,
Så jag går på lektion.


Peace


Kommentarer
Postat av: Ska vi ha sex?

Jag tycker om dig och de röda tjocka kinder och de blåa håret! HAHA :*

2009-03-03 @ 00:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback