soon,

så har man ett fett historiaprov, det kommer verkligen gå skit för jag har inte tränat förutom igår med Karro.
Men men, vad kan man göra? jag försöker ju iaf, jag kan ju göra bort mig lika mycket som sist,
då var det en fråga om vem var Hannibal ( han försökte typ ta över rom med elefanter eller nå ) och jag svarade " en kannibal."
Men vaddå, han är ju de i filmerna iaf så egentligen skulle jag fått rätt tycker då jag.

Men nu handlar de om Sveriges stormaktstid, och det äckligaste är att de står olika på internet och i boken, så vad ska man egentligen svara?
Borde de inte stå samma sak?
För enligt internet så blev Karl nånting nånting kung när han va 17 för att han pappa dog men han fick inte göra några beslut innan han hade rådfrågat riksdagen,
Men i boken så va han 15 och han fick bestämma allt.
Dom har ju verkligen inte samarbetat, eller så finns det med en ond tvilling.

Men nu ska jag gå till den förbannade lektionen och göra de man kan och rita lite sträckgubbar,
Jag tippar på att jag är klar om ca 7 min, de är nog namnet som kommer ta längst tid att skriva, det är de enda jag kan.


Kommentarer
Postat av: Mia

Lycka till på provet gumman!





hahahahaha, klockrent med Hannibal

2009-02-05 @ 16:46:14
URL: http://bokkei.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har läst hela den blogg :), men fattar inte riktigt din familj ..... ????

Har du alltid typ bott i fosterhem ? Dina syskon är alla splittrade ? Tell me about your family ....

2009-02-07 @ 21:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback