Tiders,

Idag är det alla Tiders, blir glad för ingenting.

nu sitter jag och frida och lyssnar på Ken Ring - akta dig för polisen & Ken Ring - flashback från  häktet.
Det är verkligen låtar man aldrig blir less, inte jag iaf.

Igår så va man med Jonte och Simon, och ett tag med Dennis, de va smekande.
Ikväll så ska man kanske ut, men man vetju inte de kan lika gärna bli att bara vara hemma och ta det lugnt och fortsätta skriva.


Tänk om allt hade varit annars,
Tänk om du aldrig hade börjat med droger och skit,
Då hade dom aldrig tagit mig ifrån dig.
Allt blev så fel.
Du kommer alltid finnas i mitt hjärta,
Jag vet att du vakar över mig och ser till att jag klarar mig.
Du va så vacker att Jesus blev knäsvag,
Du hade ett hjärta av det finaste guldet,
Jag älskar dig mamma och kommer aldrig glömma tiden vi hade tillsammans.!

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Kärlek till dig. Du är helt otrolig på att skriva dikter. FANTASTISK!

2009-02-21 @ 00:43:45
URL: http://haggie.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback