TippTopp,

Glädjen är på Topp, fråga mig inte varför med de bara är så.

De va lite jobigt imorse för att jag mådde illa, men vafan de kunde varit värre.
Men sen när jag kom till skolan va ja OSLAGBAR!
TippTopp!
 

Snart har jag lunch, mjummie, det är spagetti och köttfärsås idag.
Sen så har jag Turism från 12.05 till 14.35.
Sen slutar jag för dagen, och då ska jag springa (kanske gå) till Jonte och dra ner han på stan så att han kan hjälpa mig välja underkläder och bikini, jag vill ha en lysrosa bikini, men vi ser hur bra den sitter och hur långt pengarna räcker.
Sen ska jag Käka, hoppas gomat, blir nog hamburgare.
Sen ska jag jobba och vara duktig.
Stefan kanske kommer förbi och hälsar på :)


 Det är tillåtet att ha tråkigt ibland.





     

Nu ska ja käka,

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback