hmm,

Sitter nu hemma hos Rebecka och Matte och väntar på att dom ska komma hem från sjukhuset,
Hoppas allt går bra!

Igår träffade jag fett med soft folk och hade hur kul som helst,
Det enda jag saknade var ett visst samtal, det hade gjort min kväll.
Men men, man kan väl inte alltid få som man vill..

Vet fan inte vad jag ska skriva, det har hänt hur mycket som helst på så kort tid.
Och sen är jag inte precis en hejare på att uppdatera bloggen heller.
Känner bara att jag önskar att Elnas va här och kunde ge mig råd som alltid, men du är i Sthlm din röv!
Btw, jag lägger ut Elnas blogg om nån vill läsa : http://elnasistorstan.blogg.se

Nu har jag inte så mycket mer att skriva om men jag langar upp nån skön låt.












Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback