Wiii,

Nu sitter jag i lägenheten och väntar på frida, nadia och Filip. Sitter och leker med Filips dator och tar musik, de är nice. och sen sitter jag och lyssnar på The Latin Kings - Cashen dom tas .. Fett bra låt!

 

Sen så är det "klassfest" på rovön, pallar inte fara om de ska vara där.. Skulle egentligen vara i boviken vilket hade varit fett nice men men så blir det tydligen inte.

 

Idag så fick jag äntligen träffa Elnaz, fyfan vad jag saknat dig alltså! Vi snackade lite om familjen och andra saker. Funderar på att jobba i Sthlm i sommar, tjänar 5.000 i veckan då vilket jag verkligen kan behöva nu! Hatar verkligen alla skulder jag har, fattar inte att jag kan ha lånat så mycket som jag har.. fyfan

 

Men men, nu ska jag sitta och vänta på filip så jag har nån att vara med medans dom andra drog till hamn. 

 

R.I.P Said Farhani Arab, saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback