Mans Ruin,

Så heter studion som jag är och praktiserar på,
De är faktiskt jävligt kul även om man int har så mycket att göra.

Igår så sprang jag omkring och tog kort från studion och sen slutade jag typ,
Mia hade bara en tattuering att göra så vi drog till stan och fikade och Shoppade.
Langar upp lite bilder från studion och från stan igår. Och femhundringen jag fick, den är viktigast!

Gårdagens outfit

Idag så fyllade moa år ( en tattuerare på mansruin ) så hon fick presenter och vart glad.
Sen så har jag mest softat och pratat med folk.
Töjde även ut hålet i näsan från 1 till 1,2 , tack Faffa.
Sen så har Faffa lovat att jag ska få tattuera han om han får pierca ihop mina händer, ska tänka allvarligt på den saken.
Langar även upp bilder från idag.


från 1 till 1,2

Dagens outfit

Nu ska jag rita,

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback