Benzomaskinen talar ut om mina problem, BIG LOVE!

det är synd om Ewelina idag!!!

Nu är det så att min kära vän Ewelina har ett litet problem. Hon är som säkert många vet en väldigt glad och sprallig tjej, alltid nära till skratt och hon lyckas alltid att få människor i sin omgivning glada och positiva. För ett tag sedan träffade hon en man som hon fastnade för ganska snabbt och han fastnade även för henne. Det vill säga att de fattade tyckte för varandra och nu har de snackat praktiskt taget hela tiden via mobilen och msn och facebook, ja typ i princip överallt! Men till saken hör att de ännu inte tagit realtionen längre, alltså de är inte tillsammans ännu utan de är fortfarande i det så kallade flört-stadiet och det går frammåt vill jag lova. Men min lilla vän brukar liksom aldrig låsa sig vid en person förrän hon vet med säkerhet hur sina känslor styr om man säger så och givetvis om personen i fråga som hon då är intresserad av besvarar hennes intresse eller inte. med det sagt så brukar hon ändå kunna flörta rätt friskt med andra under tiden eftersom att realtionen med personen hon gillar rätt mycket inte gått till förhållande stadiet ännu. Men hennes problem är nu att hon inte kan flörta med andra utan att hon bara har intresse för den så kallade mannen som hon verkligen gillar men hon vet ännu inte varför det är så och detta är för henne en helt ny upptäckt i hennes liv. Det vill säga att hon aldrig uppöevt detta tidigare och hon är rädd. Men givetvis så finns jag vid hennes sida och kommer att stötta henne i denna otroligt fascinerande upptäckt. Gissa vad jag menar? Jo, min lilla smula är lite små förälskad i mister mobbare (att jag kallar honom för mister mobbare är det bara Ewelina själv som kommer att förstå) men det gillas, haha. Så smulan, mitt råd till dig är att eftersom attjag är så otroligt smart nu i detta inlägg så tycler jag att du ska tala med honom i morgon och fösöka luska ut hur han vill ha det. Fast vi båda vet ju att han vill gå till steg nummer 2 och det vill ju du med? Så lillsnorre säger GO FORE IT!
Big love till min Ewelina som är bättre dom bästa ♥

/Benzomaskinen (Elin)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback