Dålig uppdatering

Jag vet.. Men jag har som inte haft något att skriva om.
Iaf så har Stockholms planera ändrats, och jag kan inte bo hos Elnas för hon ska till sin pojkvän. Så det blir väl för mig att slicka Dennys röv och hoppas att han kan fixa sovplats till mig någonstans, eller så kanske jag kan sova hos Frida eller hos bror min. Aja, vi får se hur det går med dedär. Det löser sig alltid på något sätt.

Sen så har jag inte pratat med Mr. Hottie på ett tag, vilket känns konstigt. Att inte få några upphetsande sms och att inte prata i telefonen med honom är lite tomt. Men trots de så gillar jag honom ändå på något sätt, även om det har blivit mindre.
Men man får väl hålla sig till den gyllene regeln, med att skicka ett sms och vänta 72 timmar. Har han inte på något sätt hört av sig så skiter jag it.
Kan låta och kännas hårt, men ibland kan reglerna hjälpa att gå vidare.

Men nu så ska jag sova en stund sen fortsätta städa.
PEACE OUT!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men hur blev det med oss då? :(

2009-11-14 @ 22:58:55
URL: http://elinalskarlivet.blogg.se/
Postat av: Mario

Haha jaa nog fan kan du sova här men då får du räkna med att det ska krökas och knullas i stora mängder! HEHE

2009-11-17 @ 12:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback