Dålig uppdatering..

Ni får ursäkta för det. Jag hade helt glömt bort bloggen så jag tänkte alltså inte på att uppdatera.
Men nu ska de minnsan bli ändring på det.

Idag har jag inte gjort så mycket, bara legat hemma och tagit det lugnt. Helgen har varit lugn och fin, behövdes verkligen. Kroppen börjar säga emot, fast levern är väldigt lugn och fin, den har inget att säga till om.
Nu är det endast 4 dagar kvar innan farmors begravning och tills jag får träffa min lillebror, bilder kommer då att langas upp.

Imorrn så ska jag vara i skolan och vara duktig. Jag ska även in till stan och köpa en ny mobil, springa förbi Jonte och lämna hårddisken så den blir fixad, träffa Emily och gratta henne, träffa min godoman och prata ekonomi och bli fotad av Karro. Så jag har ganska fullt upp imorrn, men det kommer nog att gå ganska bra känner jag.

Nu ska jag gå och laga lite pyttipanna med ägg och rödbetor så jag får i mig nå mat.
PEACE OUT!

Ps. Jag har börjat använda lite andra kläder numera.(dock inte de bästa bilderna) Ds.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback