Det måste väl finnas gränser?..

Så va man sjuk igen och utan snus är man också.
Idag har jag haft möte med soc och skolan, jag sköter mig tydligen rätt bra så det verkar inte bli några problem.

Sen har jag kollat runt på lite bloggar och insett att det finns så många tjejer som utnyttjar sina killar, dom tar killarnas pengar och utnyttjar hans vänlighet.
Det är något jag aldrig skulle kunna göra, visst om ens kille nån gång bjuder på pizza men jag skulle aldrig kunna säga till min kille att han ska betala mina kläder, smink och andra saker. Det är så fel att göra så.
Vill man ha t.ex nya kläder får man väl spara eller prata med ens föräldrar, man är väl ändå inte tillsammans med nån bara för att han kanske är tät?
Jag skämms om jag ber om att få tvär låna pengar till en snusdosa på 30 spänn medans andra tar det som en självklarhet att killarna ska betala. Vart gick det fel?


Kommentarer
Postat av: Foofie

Asså min blogg är mongo, för inte så länge sen kunde jag lägga upp ett youtubeklipp. Men före det så hade det inte gått att lägga upp youtubeklipp på jättelänge och nu funkar det inte längre igen. Jag har mailat blogg.se's kundservice och klagat med enligt dom så ska det funka på min blogg. Jag tycker det är så störande, det är massa småfel man får dras med när man bloggar på blogg.se och jag tror att inte dom åtgärdar dom här småfelen snart så kommer nog väldigt många att börja blogga från någon annan plattform tyvärr...

2009-11-30 @ 13:46:21
URL: http://foofie.blogg.se/
Postat av: =)Emma

jaghåller med dig!

2009-11-30 @ 16:28:36
Postat av: mia

och för mig är de tvärt om :p..de är jag som har pengarna och måste betala åt jocke..haha

2009-12-01 @ 12:36:23
URL: http://tellans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback