Dopefiend's Diner

Har sett att min statistik bara ökar och ökar och det är Wunderful! Keep Rolli'n!
Och i slutet av inlägget så slänger jag upp bilderna från Lördags fotograferingen, det blir awesome.
Har dock inte så mycket att skriva så jag ska kortfatta hur denna vecka kommer se ut.

Måndag- skola + sliten, städdag
Tisdag - långdag på skolan, tvättdag
Onsdag - Skola, lillLördag
Torsdag - Skola, Psykologmöte , senare bio med Odeh
Fredag - Skola, Sen är jag Emmas resten av kvällen
Lördag - Funderar på att hälsa på hemma i Kåge
Söndag - Fara hem till Frostkåge

Grafik&Foto av El Miko



Kommentarer
Postat av: =)Emma

Du är så vacker hjärtat :)

Förresten är du min på tisdag också, och bobbos.. och kanske micke och nisses om jag får med dem. Men mest bara min.

2009-11-22 @ 21:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback