Я жду тебя

Jag väntar på dig.

Idag så tänkte jag att jag skulle vara duktig och träna så att den där förbaskade sommarkroppen kanske dyker upp, men ist så började min axel om att krångla så nu kan jag bara använda min vänsta arm eftersom den högra bara hänger. Det är så typiskt min otur, kanske karma? Fast egentligen så har jag varit snäll så jag tror det är Gud.
Och sen så har jag inga pengar och jag har ont i magen, jag tror nån vill straffa mig stenhårt. TACK DU LYCKAS!

Sen så har jag även pratat med min kusin Jeanette om att fara ner till Malmö och hälsa på under jullovet. Skulle vara riktigt kul att äntligen få träffa mina släktningar, och jag lovar, det är inte bara en. (jag tror dom håller på ta över Malmö!). Och jag hann även tvärringa Denny som jag troligen ska träffa om jag lyckas få mig till Sthlm också. Det blir säkert asball, då kan jag fråga massa dumma frågor om killar och varför dom oftast är dumma i huvudet. Tror dock inte han kommer kunna svara, men det är värt ett försök.

Just nu sitter jag och väntar på det samtal som ska ge mig ett leende på läpparna som aldrig försvinner. Tror dock inte att jag kommer få det samtalet på ett ganska bra tag, eller om de ens kommer. Men jag är ju som sagt ganska van vid att vänta så jag får väl fortsätta med det. Får väl ha lite kul under väntans tider.
Men men, nu ska jag sova så jag får mig upp imorrn och kan fortsätta med allt det tråkiga som att diska, städa och tvätta. Blä!
Godnatt! Nu ska jag skynda mig att somna så jag kan drömma om Mr. Hottie!

Я жду тебя


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback