PISSBRA!

Igår så var jag med Emma. Vi hade aldrig träffats nyktert innan, endast pratat lite på msn och Fb, men när vi träffades så sa det KLICK! Vi hade hur roligt som helst och skrattade för några månader fram. Vi var på stan ett tag men bestämde oss för att fara hem till henne. När vi kom hem till hennes lägenhet så var hennes man Miko där, låg och softade i sängen. (Dom bor tillsammans)
Iaf, så ganska fort blev jag Emmas docka som hon klädde och sminkade. Jag va helt rosa med grön ögonskugga, ganska charmig må jag lova.
Sen efter ett tag så tvättade vi bort sminket och gick för att sova. Jag sovde i soffan, den är rosa, inte att glömma. Dagen var helt Wunderful!

Emma väckte mig kl.09.00 genom att slå mig med en kudde. Sen när jag legat kvar ett tag så var jag tvungen att stiga upp, klä på mig och sminka mig, för Miko skulle fota mig medans solen var uppe. Vi for förbi Frostkåge och hämtade lite mer kläder och sen bar det av till stan där jag blev fotad. Det var svinkul.
Sen när vi var klar så for vi förbi Nisse, och dom drack en kopp kaffe och kollade musikvideos. Jag vågade dock inte säga ett ord, för jag är extremt blyg. Efter kaffekoppen var uppdrucken skjutsade Miko mig hem till frostkåge, där jag sitter nu och bloggar.

(bilder från dagen kommer senare)

Men nu ska jag sätta mina funderingar till verket och laga mina älskade fiskpinnar med potatismos.
PEACE OUT!



Kommentarer
Postat av: =)Emma

DU är käär i mig ;D

2009-11-21 @ 19:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback