Så rädd att förlora dig ännu en gång..

Pappa, om du kunde ta dig tiden att prata med mig och lyssna på vad jag har att säga så skulle du inse hur mycket du betyder för mig. Jag har förlorat så många i min närhet som jag älskat och jag är inte redo att förlora dig också. Även om du inte är min riktiga pappa så är det du som har tagit hand om mig, sett till att jag haft det så bra som du kunde gett mig och det är du som alltid stått vid min sida i alla lägen, när jag blev avstängd för knivhot, allt prat om anmälningar om hot och trakaserier på skolan, allt. Du har aldrig vikt av förrän nu. Och det är nu jag inser att jag saknar dig, hur mycket jag älskar dig och behöver dig i mitt liv. Du kan vara tillsammans med dendär bruden som hatar mig sålänge du finns kvar för mig.
Jag har inte varit guds änglabarn och kommer förmodligen aldrig att bli, men du accepterade det tidigt och försökte fokusera på det jag gjorde som var bra och stötta mig i den delen. Du har dina problem och jag har mina, men jag vill inte att de problemen ska bli för stora och få oss att glida ifrån varandra. Du va min bästa vän, och jag hoppas du är det än idag.

Slänger in en låt som verkligen stämmer överrens med oss, som får mig att minnas tillbaka och känna hur mycket jag behöver dig i mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback