Skola...

Nu sitter jag och Benzomaskinen i datasalen och drygar.
Jag är så extremt skoltrött och datorn FUCKAR! Dagen är bestämt sämst..
Mamma är dock gullig och skickar sms varje vardagsmorgon och kollar om jag är i skolan. Inte för att hon skulle bli arg om jag inte va här utan mer för att visa att hon bryr sig och är stolt över att jag fortfarande går skola.
Pappa är dock inte alls lika söt, hör aldrig av sig eller nått. Men det är ju hans val och jag har ju de människor jag behöver i mitt liv.

Imorgon ser det ut att bli en lite ljusare dag, tur nog. Då ska förhoppningsvis Emma, Mike, Nisse och Bobban komma och hälsa på mig och mysa.

Men nu ska jag chilla Facebook en stund innan vi börjar om med Naturkunskapen.
Peace out!

(
Kommer aödrig glömma min 16:års dag
Jag till vänster och min kusin Lovisa till höger)


Kommentarer
Postat av: =)Emma

Kommer på migsjälv med att sakna dig, haha vad tokigt :D

2009-11-23 @ 14:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback