Äntligen Fredag!

Det kan man verkligen säga! Känns som att denhär veckan har pågått för länge nu.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva förutom att imorrn är den stora dagen och flytta. Känns fett bra!
Sen igår så tog jag orken att sminka mig, langar upp nå bilder som bildbevis på att jag faktiskt brukar sminka mig ibland för er som inte tror mig.
 Och igår ringde Patrik och småpratade lite med mig. Du är FETT BRA!

Men nu ska jag jobba lite, lärarn kom nyss in och klagade lite på oss som vanligt.

Langar upp lite bilder:


Sen så hittade jag ett par täckbyxor som jag funderar stark på att köpa:


PEACE LOVE!

Kommentarer
Postat av: Madicken

Du ser väldigt bra ut :)

2009-10-06 @ 14:09:40
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback