Hur man fungerar i katastrofer..

Det har vi jobbat med nu på Tema B, vi fick se en film från olika katastrofer som Estonia och titanic (tror jag det stavas). Jag och Elin var duktiga och satt och antecknade hela tiden om typ hur man ska göra för att klara sig bäst i en katastrof eller hur olika personer kan bli när det händer.
Väldigt intressant vill jag lova!
Som jag skrev igår så har jag utvecklingssamtal idag halv 3, längtar inte.. Vill inte veta vad som ska säga om att jag har varit sjuk så länge och missat en massa, men man får väl bita ihop.
Hoppas jag inte blir arg nu bara för att jag har PMS, fast mest vill jag nog kramas. Jag är underlig..
Men nu ska jag chilla Fb lite och sen gå och fortsätt ha lektion, skriver senare!
Ikväll kommer det lite mer om sex, eller så kanske det blir om smink. vi får se!

Peace OUT!

I CAN DO IT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback