sjuk .. Igen!

Det verkar som jag aldrig kommer bli frisk igen alltså.. Har varit sjuk till och från nu i snart 3 veckor, och de är fan inte coolt.
Så nu sitter jag här, sjuk och eländig och hoppas att elin ska komma hit och säga "ska jag gå och köpa snus åt dig hjärtat?". Kanske blir att jag lurar hit henne med ett sms, hmm.. måste nog skriva nått lurigt, kanske att jag har tappat ett ben eller något liknande.
Det enda jag har att underhålla mig med är bloggar. Det är faktiskt ganska kul att sitta och läsa och tycka att folk faktiskt är dumma i huvudet. Men de är ju inte mitt fel att vissa är bombade idioter.
Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva om, fast egentligen så vet jag ju som nästan aldrig det men sen när man väl skriver så blir det några rader som senare kallas inlägg.

Funderar på att starta en VideoBlogg, fast kanske ändå inte. Måste prata med Elin och Anna om detta och ha deras samtycke, sen kanske man borde prata med Ervasti eftersom han är ju trots allt Skellefteås mest lästa manblogg. Och borde jag träffa ervasti eftersom jag saknar faktiskt våra tokigheter som att stå och skrika på skolan "JAG ÄR KÅT!!!!" och prata om hur vi skulle ha knullat sänder skolan om vi hade varit tillsammans. Det är de som är så bra med Sebbe, man kan prata om allt med han och han lyssnar faktiskt och ger en råd eller så kan han komma på en tokighet som gör allt roligt.

Men men nu kanske jag borde sova.
Slänger in en skön låt och länkar till dom bästa !

Ervasti
Elin
Elnas
Sandra


Kommentarer
Postat av: ervasti

vad söt du är, saknar dig också! vi måste ses snart =)

2009-10-15 @ 02:35:14
URL: http://www.sebastianervasti.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback