Ska verkligen en Fredag vara tråkig?

Brukar man inte längta till Fredagskvällen egentligen?
Nu skulle jag vilja att det var Onsdag och jag skulle vara frisk som en nötkärna på Fredag, men som sagt Gud måste ju verkligen straffa mig. Eller kanske karma? vad är värst?

Det som är kul att jag börjar få fler bloggläsare och det är jag jätteglad över! Keep going!
Ni får gärna lämna ett litet spår efter er också är ni vänliga, men jag är glad sålänge nån bara läser annars.

Idag så har jag verkligen inte gjort så mycket, vaknade kl.11 och funderade på att gå och käka lunch men jag somnade om tills jag vet inte, men jag är då vaken nu så Godmorgon alla glada! ( även er som inte är så glada )

Nu till gårdagen:
Jag ringde till sassa medans jag satt ute och rökte och hon va med kelly och kellys dotter.
Och så pratade vi om de anonyma anmälningarna Kelly har fått för att hon tydligen inte tar hand om sin dotter?
När jag fick veta det där så blev jag pisst off!
Egentligen visst jag känner inte kelly, vi har träffats några få gånger, men man får ju ändå höra saker av folk som känner henne och jag läser hennes blogg typ varje dag.
ni kan ju kolla själv så får ni se och kanske förstå att vissa människor kan ta hand om sina barn trots att dom är unga och att andra kanske bara är jävligt avundsjuka och vill försöka förstöra andras liv för att dom faktiskt klarar det andra kanske har svårare med!
Jag vill rent utav spotta er i ansiktet, en riktig jävla snorloska rakt i ögat!


Kellys blogg

Aja, nu ska jag gå ut och ta mig en liten cigarett och försöka få tag på X och höra när denna person ska komma hit och mysa med mig.

Peace Out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback