Vilken typ av man passar mig?

Gjorde nyss ett test och kolla svaret:

The Bad Boy

Passar dig som söker spänning och prioriterar sex framför nattsömn.

Du vet att du inte borde, men du kan inte låta bli.
Det finns något hos de stygga grabbarna som får dig att falla som en fura. Han antar en viss lite väl charmig attityd gentemot dina vänner (och alla andra för den delen). Hans telefonbok är full med tjejnamn av typen "Anna Mallis", "Anna brunetten" och "Anna med rumpan". Han glömmer lätt sina löften och kommer aldrig i tid (om han ens dyker upp). Men, och det är ett ganska stort men, han är sexigare än alla andra killar du har dejtat, tillsammans. Och han kommer aldrig, aldrig släpa med dig på en stel parmiddag eller stanna inne hela kvällen och spela dataspel. Det finns inte mycket du kan räkna med när det kommer till honom utöver sanningen att livet med honom inte blir vare sig rutinartat eller förutsägbart.


Det känns verkligen som att det stämmer. Jag söker mig verkligen till sånna killar, fråga vem som helst i min umgängeskrets. Sist jag gillade nån så va han verkligen såhär, och killen innan också, och innan osv.
Och hur mycket dom än leker med en så stannar man där och tar emot skiten för att sen bli sårad och ändå fortsätta hoppas.
Gillar fortfarande den sista killen lite och om jag har tur så har han tid att prata i 20 sekunder, men då ska jag ha jävla tur.
Men det känns som att alla snälla killar är pjeniga på något sätt och inte alls lika charmiga. Förutom en, Patrik. Han är snäll men charmig, men så har han ju brud också.
Men jag är glad för han skull, det är jag verkligen eftersom hon gör han lycklig och jag kan inte önska att en vän ska gå och vara olycklig. aldrig.

Men men, nu ska jag se lite Tv och hoppas att Elin skickar musiken som jag beställt.
Skriver senare , Peace out!

Give me some eyecandy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback