Måndag

Dagen började ju just bra, vi var tre stycken som stod och väntade på bussen och när den väl kom så fick vi inte åka med för den va full så vi va tvungna att vänta på en taxi.
Sen när vi kom till skolan så hade vi Naturkunskapsprov, gick faktiskt väldigt bra. Det var endast 2 frågor jag inte kunde svara på så jag kan nog vara stolt.

Nu sitter vi och ska skriva ett arbete om människokroppen, vi får välja ett organ eller en sjukdom.
jag valde att jobba om struma eftersom min mamma hade giftstruma.
Och för er som inte vet vad giftstruma är så kan jag sammanfatta lite:


Giftstruma ger viktförlust på grund av ökad ämnesomsättning, ökad hjärtfrekvens, ökad svettning, hjärtproblem och diarré. Hårfall kan även förekomma.

Hoppas jag kommer kunna skriva ett riktigt bra arbete så jag får bra betyg och kan få mig härifrån tids nog.
Igår så var jag duktig och städade fast jag är sjuk och har ont i hela kroppen.
Bara av att gå upp för trappen så blir jag helt slut och måste gå och lägga mig, de kan inte vara så stabilt.

Sen så ringde Patrik och förgyllade min dag, jag lovade att skriva några rader eftersom han är en aktiv bloggläsare på min blogg.
Skulle vara kul att lägga in en kontaktannons åt honom men han har redan en jättefin tjej så jag låter de vara tills vidare om de blir nått vidare så att säga.
Men när jag ändå skriver om Patrik så kan jag lägga in en bild så alla får se hur min enda aktiva bloggläsare ser ut.
Puss på dig!

Sen idag så kollade jag på Elnaz blogg och började skratta hur mycket som helst,
Slänger in det bästa från Hennes blogg in på min blogg:



Konversation mellan Elnaz och hennes mamma angående Jesus

Elnaz- Du vet inget om jesus bara om mohammed!
Mamma- nej muslimer tror på alla, noah,abraham,jesus,moses och mohammed
Elnaz- men varför fokuserar ni er på mohammed bara ?
Mamma- för att han var den sista pedofilen
Elnaz - va?!
Mamma- ja en sån där pedofil
Elnaz- öhhh
Mamma- ja asså en såndär PEDOOFIL du vet vad jag menar
Elnaz- en PROFET menar du väl
Mamma- Ja, saksamma ju.

Det är därför jag alltid kommer älska hennes mamma Shila.
Fast jag älskar ju Elnaz också fast vi har inte bråkat om Will Smith som jag och Shila har gjort.

Men men, nu ska jag gitta på lektion.
PEACE OUT!

Kommentarer
Postat av: Elnas

du kommer få bra betyg på din upg ;D

2009-09-14 @ 19:05:17
URL: http://elnasistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback