Måndag.

Nu sitter jag och kollar runt lite och hittade just världens bästa klipp.
Den stora frågan är vad är läskigast, att han har studerat musikvideon så djävulskt eller att han faktiskt dansar bättre?



Sen så sitter jag och tittar på piercingsmycken, funderar på att beställa.
Vad tycks om dom här?

2 till bröstvårtorna
1 Labrett till läppen
1 ring till näsan
1 till tungan ( eftersom de flesta tycker att jag är en bitch så passar den )

Sen så vill jag bara tacka för en jättekul helg. Anna, elin, sebbe och Sassa ni är söta prickar , TACK!

WHOS BAD?




Sen så tack Elnas för att du la upp den fina bilden på mig, kan också ta och visa alla.

Jag är en kyckling.
Ta en god titt för det är enda gången ni får se mig le såhär mycket!

Men nu ska jag gitta och käka,
PEACE!

Kommentarer
Postat av: Elnas

hahaha sjuk video :D tänk om jag kunde dansa så :O

2009-09-07 @ 20:38:21
URL: http://elnasistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback