Onsdag

Nu har jag inte kunnat blogg på ett tag tack vare att jag har varit sjuk, har haft ont i huvudet, magen och hela kroppen. Har försökt träna lite så att min axel ska kunna bli lite bättre men det har bara blivit värre och nu gör det ont bara av att ha en väska på axeln.
För er som inte vet vad som hänt så är det så att det högra skulderbladet sticker lite mer ut än det andra vilket gör att när jag lyfter armen så känns det som att skulderbladet skrapas mot benet bredvid och jag har inte samma rörlighet i höger arm som i vänster.
Men jag kan berätta att idag har vi jobbat med ett "projekt" som vi ska fortsätta med till den 7 Augusti då vi har redovisning, det handlar om "Skelellefteå- En bra psykstad?".
Kan erkänna att det känns väldigt jobbigt och jag blev väldigt nere av att jobba om just detta tack vare att min mamma faktiskt var så sjuk som hon var.
Det känns som att vad vi än kollar upp så finns det en koppling till mamma.
Hinner inte skriva mer nu för vi måste fara till bussen,

Jag saknar dig mamma!

PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback