Bring her in and she will fall no matter what,

Dagen har varit fylld med roligheter!
elin sa upp kontakten med mig, bara för att jag frågade henne varför hon snackade skit. Förmodligen så vill hon inte umgås för att hon är van vid att ingen ifrågarsätter henne och när nån väl gör det så kan hon inte stå för det hon säger. Men det gör inget för varje dag så får jag höra folk som säger en massa skit om henne och nu behöver jag inte stå upp för henne. Inte ens inför soc eller beroende. Det är skrattretande roligt att få se vad som händer nu.

Sen så har jag druckit med trevligt sällskap. För omväxlingens skull.
Och nu ska jag ta kvällsfika och sen gå och lägga mig.

sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tänk på att elin påverkas mycket av den...minst sagt speciella snubben hon är 'ihop' med.

2010-08-05 @ 00:43:51
Postat av: ElnasIstorstan

Vissa vänskap är inte meningen att hålla. :) Men du klarar dig endå, de vet jag =)!

2010-08-05 @ 07:36:09
URL: http://elnasistorstan.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAG VILL LÄSA BITTRA KOMMENTARER

2010-08-06 @ 19:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback