Sova sova sova

Vaknade av det knackade på dörren halv 10, vilket är en bra tid att stiga upp egentligen. Men jag vände direkt tillbaka till soffan och somnade om för att vakna kl. 15.00 ist. Inte helt okey måste jag säga.
Sedan bar det av till Stan och träffa dan och shoppa kläder. Vi gick även på Wook&Roll och åt vårrullar. Inte min typ av mat dock men åt så mycket jag kunde äta efter att ha käkat spagetti med skinksås och en mjukglass. Och nu är jag hemma och förbereder mig för sovdags.

haha omg vad tråkig dag jag haft inser jag nu när jag läser vad jag skrivit. Jag måste verkligen skärpa till mig på den fronten. Fylla mina dagar med aktiviteter och intressen är prio 4 just nu alltså. Inte för att jag har nån 1.2.3 prio utan tyckte bara att de kan få ta lite tid innan jag fyller dessa underbart lata dagarna, som egentligen inte är lata dagar utan bara mindre aktiva dagar. Men nu bör jag gå och lägga mig så jag får mig upp imorrn. För imorgon är inte en mindre aktiv dag utan en väldigt aktiv dag.

Schema för Onsdag:
12.00 -
Träffa Elin. 13.00 - ÅP-möte. 14.00 - 20.00 - Tvätt-tid. 15.00 - Handla mat. 18.00 - Städning.

Peace Out

Old pic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback