I just wanna have fun

2 dagar med alkohol och en bakissöndag var verkligen vad jag behövde. Det enda som jag reagerade mindre bra på var att jag fick höra att jag gått och blivit tråkig och att jag inte har tid med vissa längre, trots att jag hade varit med den personen dagen innan. Du måste se saker från min sida så kanske du inser att jag har inte tid med så mycket annat än det jag gör just nu. Att jag hade tid med helgen var ett under som jag kände att jag behövde.

Dagen började med en halvlång promenad för att sen ha bakisdag med film och sliskmat. Nu sitter jag och min roomie och kollar på "Girls just wanna have fun". Väldigt mysig film att somna till.

Nuff said for tonight.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback