En av oss gillar snö, och de är inte jag

När jag vaknade så hade Neo kissat inne, men vad ni vad? Just idag så kände jag att det inte gjorde nått, så ist för att bli bitter så gick jag direkt ut med lillemannen. Han tyckte det var riktigt roligt att leka i snön. Tur att nån av oss gillar snö.

Dagen kommer nog bli rätt lugn. Mår rätt dåligt i magen och vill bara spy.
Men trots sjuksymptomen så ska jag vara duktig att tvätta, det är rätt kul att tvätta.
Senare ikväll så kommer jag nog vara med D och hitta på nått äventyr. Även om jag är gravid och rätt klumpig så är det aldrig fel med ävenyr.

Saknar även min Mr. X i massor.
Förhoppningsvis så får jag snart kramas och pussas i mängder. Kanske ska förbereda honom på en puss & kramattack.

Aja, nu ska jag göra iordning tvätten och äta nått mellanmål.


Btw, Tack för alla underbara kommentarer. Det är hur roligt som helst att läsa!

Peace

(old pic)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback