Ge mig en lägenhet och jag kommer vara lycklig i minst en månad fram



Idag har jag varit och kollat på 2 st lägenheter.
Den ena finare än den andra men jag tackade ja till båda. Det är bara att fixa till den som inte riktigt höll måttet. Småbagateller får man inte haka upp sig på.

Har även städat och hunnit prata med en mycket kär och efterlängtad vän vid namn Elnas.
Jag blir lika viljestark varje gång jag pratar med henne.
Vilja att överbevisa alla tvivlare som hoppas på nederlag. Och viljan att gå min egna väg istället för någon annans väg. Tack Elnas för att du finns vid min sida trots milen ifrån!

Nu ska ja fortsätta med den lilla disk som finns kvar.
Tack M för all hjälp idag!

Peace


Kommentarer
Postat av: Maria

Varsågod gumman=) önskar dig allt väl. Du vet jag med min ständiga frustration...allt ska va perfekt, nästan iaf=)

2010-11-11 @ 23:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback