Seg fredag är en härlig fredag

Medans alla far ut och förtär alkohol så sitter jag hemma vid tv:n och äter mjukmackor och dricker vatten. En nästan perfekt dag. Mr X skulle ha varit här med mig, då hade det varit perfekt.
Jag är så mammakär och Mr X kär så det är inte sant, nästan lite jobbigt. Hade jag kunnat så hade jag limmat fast mig vid dom båda så att dom alltid är nära.

Kvällen kommer alltså bli superlugn och samtidigt spännande eftersom jag sitter och kollar runt om olika saker till min nya lägenhet som jag snart flyttar till. Äntligen så kommer jag få bo på ett och samma ställe ett bra tag, ist för att flytta runt.
Jag kommer typ bli granne med mamma, stackars henne. Jag kommer inte låta henne vara i första taget, min lilla sötmamma.
jag kommer även bo nära bror som jag planerar att storma vid middagstiderna.

Nu ska jag fortsätta kolla runt om saker och äta lite mer mackor.
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback