Söndag

Dagen har varit rätt seg. Fast iofs så är det ju Söndag så jag förväntar mig inget speciellt av denna dag.

Nu har tankarna om framtiden kommit igång ordentligt. Hur ska jag få allt att lösa sig med lägenhet, saker till lillen/lillan, pengar, hunden osv.
Det närmar sig sakta men säkert, och när dagen är kommen så vill jag att allt ska vara klart. Det kanske låter som ett stort krav, men när jag kommer hem med min lilla älskling så vill jag kunna fokusera på han/hon ist för att behöva tänka på småsaker.

Till veckan så är planen att jag ska få träffa Mr X mer än vanligt. Det kan behövas eftersom han har så stor del i mitt liv just nu.
Hans åsikter är för mig minst lika viktiga som mina egna åsikter.

Nu ska jag se om det är nått bra på tv eftersom the sims 3 har krashat för mig. typiskt..

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback