Fuck you, I'm a Michaloff

Om 5 månader kommer min lilla älskling till världen! Det känns helt overkligt men ändå så oerhört verkligt.
Och alla ni som sitter och säger att jag inte kommer att klara det, jag har bara en sak att säga er; Fuck you, I'm a Michaloff. Och det innebär mycket mer än vad ni någonsin kommer kunna förstå. Jag har en mamma, pappa, pappa 2 och en hel drös Michaloffs som inte viker av vägen för minsta motgång. Och sen har jag helt underbara vänner som står bakom mig. Jag skulle inte ens ha tanken att skaffa barn om jag inte trodde att jag inte kunde klara det.

Nu ska jag se vänner och äta lite kvällsfiks innan jag går och sover.
Peace



Kommentarer
Postat av: ellen

Jag vet att du kommer att klarar det! :D

2010-10-11 @ 21:38:31
Postat av: sandra

Helt rätt, lyssna inte på vad andra säger.. Det lilla jag vet om dej så vet jag att du kommer klara det :)



Förresten, grattis från mej och Johan :)

2010-10-12 @ 09:42:55
URL: http://thecruel.net
Postat av: Josefin ståhl

Vilken gullig liten mage :) Tänka sig att du snart är en mamma! Har du tänkt flytta eller nått? =) läste nått sånt på fb HEHE

2010-10-14 @ 21:59:10
URL: http://jossestahl.blogg.se/
Postat av: Tya

gud vad fina naturliga naglar du har. mer bilder på dom! :-)

2011-03-04 @ 08:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback