I'm like a new person

Dagen har varit rätt slö, förutom att jag haft ett möte med personalen som ville kolla hur veckan hade gått och hur nästa vecka kommer att se ut. Annars har jag tränat lite och sett tv.
Inatt fick jag besök av Mr. X ett tag, men jag saknar honom redan. Vilken liten tönt jag blivit, men det är nog lite gulligt och nytt för att vara jag. Men hans kramar och pussar är som ingen annans, och det är helt underbart mysigt.
jag funderar på att limma fast mig vid honom, och jag har även tagit upp idén med honom. Dock så tror jag att han skulle bli less ganska fort, haha. Så planen kommer nog att avslås.

Men men, nu ska jag fika lite och se om det är nått bra på tv, annars får jag se nån film på datorn.

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback