So if you talking shit about me, I'm like go for it. But why when my ass is around, you got your nose in it?



Idag var jag och handlade på ica,
när jag hade plockat alla varor jag skulle ha så blev jag svimfärdig. Det var inte alls så ball.
Sedan påväg hem så spydde jag 2 ggr på stan, typiskt min otur.
Har även fått reda på lite roligheter och sen har jag fått höra rykten om vem som anmält mig. Dock så orkar jag nästan inte ta upp det med personen ifråga eftersom det går in i ena örat men lika fort går det ut i andra örat. Det är en person som verkligen kan kritisera andra men kan inte lyssna på nån annan.
Aja, vi får se hur det går med allt.

Peace


Kommentarer
Postat av: Pruttbulle

Exakt!! In i ena örat och ut genom det andra...

det bearbetas inte ens i lillhjärnan där :P

2010-10-04 @ 22:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback