Top Modell, prio ett ikväll

Sitter just nu och ser Top Modell. Jag älskar alla deras tjaffs och attityd. Kan inte bli så mycket bättre. Eller det skulle vara ännu bättre om man hade nån som fixade till ens hår och smink varje dag!

Idag har jag haft möte med personalen, vilket gick sådär. Jag har märkt att jag kan bli riktigt irriterad utan anledning.
Mamma var även söt och kom förbi med lite matvaror åt mig så att jag ska ha något att äta till frukost och kvällsfika.

Imorgon ska jag träffa Birgitt burgitt och fika med en massa tjejsnack. Det är efterlängtat!
Sedan ska jag och X träffa kuratorn, angående graviditeten. Det är mycket att tänka på och det tar tid att verkligen förstå vad som kommer hända. Jag ska bli mamma, jag kan inte längre bara prioritera mig och vänner.
Jag ska även packa ner alla kläder jag inte längre kan ha. Det ger inget att ha en massa kläder som bara ska ta upp en massa plats, då är det lika bra att packa bort det.

Aja, nu ska jag fortsätta se tv och plocka fram nå kvällfika.
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback