A old friend is still a good friend

Socmötet idag om den onödiga oroanmälan gick som förväntat bra. Jag har rätt folk bakom mig vilket gör det svårare att försöka förstöra för mig numera.
Annars så har dagen bara varit rätt lugnt förutom foglossning och illamående.

Satt nyss och läste en nära väns blogg och insåg att hon förtjänar att hyllas till 100 %. Dock så insåg jag även att det är lätt att bli bortglömd, inte att man försvinner ur nåns minne utan mer att när man först umgåtts varje dag i nästan ett år och sen kan man inte umgås lika mycket så är det lätt hänt att man inte hör av varandra på flera månader. Dock så känns det ändå rätt bra, för även om vi inte pratar varje dag så står vi varandra nära. Iaf från min sida.
Jag hoppas att vi ses vid jul när du kommer upp, för jag saknar dig.

Peace out!


Kommentarer
Postat av: ElnasIstorstan

Saknar dig med! <3

2010-09-15 @ 18:24:29
URL: http://elnasistorstan.blogg.se/
Postat av: Ida

Första gången jag varit in på din blogg, måste säga att den är sjukt snygg! Sedan skriver du väldigt bra, och jag hoppas allt går vägen för dig och ditt barn!! :)

2010-09-16 @ 11:35:38
URL: http://idacsernak.blogspot.com
Postat av: ulrika

Men grattis tjejen. Önskar dig och det nya lilla ofödda livet all lycka. :)

2010-09-17 @ 22:52:46
URL: http://bokstaverat.blogspot.com
Postat av: Anonym

vad hände med emma du skrev så mycke om?

2010-09-23 @ 18:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback