Långtråkig dag

som är fylld med ångest och lite glädje.
Såg att jag fått många nya läsare och statistiken blir bara högre och högre, vilket känns jätteroligt!

Jag har spenderat dagen i soffan och haft aningen mycket ångest. Har tänkt mycket på att jag måste fixa vagn, säng, kläder, blöjor osv till "räkan", som han/hon heter tills vidare. Egentligen så vet jag att det kommer att lösa sig men tiden innan det faktiskt har löst sig är väldigt påfrestande.
Jag saknar även X väldigt mycket och jag längtar tills han kommer hem så att han kan krama om mig sådär mysigt som bara han kan.

Igår så va jag hos barnmorskan, vilket kändes väldigt spännande. Det kändes så verkligt, jag ska bli mamma. Jag trodde mötet skulle ta en timme, dock så tog det 2 timmar och vi var även tvungen att boka in ett till möte för att hon fick inte allt sagt. Hon var rätt söt och pratade massor.
Sen så for jag hem och åt, fiskpinnar med potatismos. Efter maten så kom mamma och hämtade mig och vi for på beroende och hämtade medicin och lämnade remiss för blodprovstagning på tisdag. Jag gruvar mig, hatar kanyler!
Sen for jag och mamma och handlade tacos som blev middagen med glass som efterrätt, mjummie.
Jag och mamma pratade massor och skrattade massor. Sen blev det att träffa Dan på stan, vi umgick ett bra tag och just innan han skulle fara och träffa en annan så gick vi förbi ssu-stugan och bad om varma mackor. Inget att rekomendera, men men, mat är mat så natuligtvis gick några tuggor ner.
Det var gårdagen.

Nu ska jag lägga mig och se om det är något bra på tv och äta en pirog, eller två.
Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback