mamma mamma mamma

Har inte hunnit skriva så mycket idag eftersom jag inte varit hemma så mycket och om jag varit hemma så har jag och X städat hela lägenheten.
Jag har varit med mamma idag och handlat och även lagat en massa mat, mumms!
På senaste tiden så verkar jag blivit väldigt mammakär. Kanske tack vare graviditeten, kanske för att jag mognat. Det spelar dock ingen roll för jag tror mamma tycker det är kul att jag är så pass mammakär som jag är och jag tycker att det är mysigt. Länge sen vi hade det så pass bra som vi har det nu, utan allt tjaffs osv. Puss på mammsen!
Nu är planen att gå och lägga sig så jag får mig upp imorrn.

Peace out!



When you got big dreams, don't listen to what nobody say, don't let nobody turn you away.
When you got big dreams, kepp your eyes on the price, don't fall to the way side.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback